szkolenia

GW-50 Działania edukacyjno – informacyjne oraz współpraca z mediami. Tworzenie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstw wodociągowych.

Sposób postrzegania firmy przez potencjalnego klienta nabiera obecnie coraz większego znaczenia. W firmach wodociągowych wzrasta świadomość, że przedsiębiorstwo nie może być pozbawione działu PR, rzecznika czy działu marketingu, które kreują ich pozytywny wizerunek wśród społeczeństwa, a w sytuacjach kryzysowych potrafią prawidłowo reagować. Propagowanie pozytywnych działań i inicjatyw ekologicznych, szczególnie wśród dzieci i młodzieży, stało się dziś nie tylko „modne” ale i bardzo potrzebne.

Jak tworzyć inicjatywy, mające na celu edukację ekologiczną? Od czego zacząć? Na co zwrócić uwagę, chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców? Czego nie pominąć by przedsięwzięcie nie zakończyło się fiaskiem?

Na te pytania znajdziecie Państwo odpowiedzi w trakcie wystąpień zaproszonych prelegentów, a wśród nich przedstawiciele z przedsiębiorstw wodno – kanalizacyjnych oraz organizacji pozarządowych.

W programie seminarium również zajęcia warsztatowe z dziennikarzem panem Tomaszem Słomczyńskim, który rozwieje wątpliwości:

Jak skutecznie trafiać z informacją do czytelnika i do dziennikarza? Jak publikować na portalach społecznościowych? Jak reagować w sytuacjach kryzysowych w kontakcie z mediami?

Postaramy się również skłonić Państwa do dyskusji w temacie tradycyjnego PR-u w spółce wodociągowej.

Seminarium będzie doskonałą okazją do zaczerpnięcia inspiracji, uzyskania informacji na nurtujące tematy oraz wymiany doświadczeń w szerokorozumianej tematyce kreowania pozytywnego wizerunku.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału.

Ramy czasowe seminarium:

DZIEŃ I – 9.30-16.00

DZIEŃ II – 9.00-14.30

Zapraszamy!